Personvern og informasjonskapsler

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre din brukeropplevelse når du besøker våre nettsider. Det brukes også informasjonskapsler for analyse av trafikk på nettsiden. Denne informasjonen kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du kan selv endre innstillingene i din nettleser slik at informasjonskapsler ikke blir akseptert. Deaktivering av informasjonskapsler kan føre til at nettsiden ikke vil fungere optimalt.

Les om informasjonskapsler

Riktig god jul!

I forbindelse med julehøytiden holder vi stengt f.o.m. 24. desember t.o.m. 1. januar. Ta kontakt med oss via e-post eller kontaktskjema, så skal vi svare deg så fort vi er tilbake 2. januar.

Jeg har allerede flyttet men har ikke meldt fra. Hva gjør jeg?

Ta konakt med oss så snart du har anledning. Vi har mulighet til å ordne registrering på måleren inntil 3 år tilbake ti tid, men om det er mer enn 30 virkedager siden du overtok boligen vil du registreres med leveringspliktig strøm hos din netteier fra den datoen du overtok. Vi vil selvsagt sørge for at du får den strømavtalen du ønsker, men det blir noen dager frem i tid etter at du kontaktet oss og vi fikk ordnet det praktiske med din netteier.

Leveringsplikt innebærer at dersom du ikke velger noen strømavtale når du flytter, vi lanlegget ditt havne på leveringsplikt. Det betyr at din lokale netteier blir nødt til å ta seg av strømleveransen til din bolig. Dette er en plikt netteier har til å la kunder bli tilknyttet strømnettet og en plikt til å levere elektrisk energi til forbrukerne innenfor det området konsensjonen gjelder for.

Universelt utformet nettsidefra Digitalt Byrå