Personvern og informasjonskapsler

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre din brukeropplevelse når du besøker våre nettsider. Det brukes også informasjonskapsler for analyse av trafikk på nettsiden. Denne informasjonen kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du kan selv endre innstillingene i din nettleser slik at informasjonskapsler ikke blir akseptert. Deaktivering av informasjonskapsler kan føre til at nettsiden ikke vil fungere optimalt.

Les om informasjonskapsler

Riktig god jul!

I forbindelse med julehøytiden holder vi stengt f.o.m. 24. desember t.o.m. 1. januar. Ta kontakt med oss via e-post eller kontaktskjema, så skal vi svare deg så fort vi er tilbake 2. januar.

App og min side

Hvordan logger jeg på app og min side?

Det er samme fremgangsmåte for å logge på app og min side. Logg enkelt inn med telefonnummeret til den som er registrert på strømavtalen. Når telefonnummeret er tastet inn vil du få en seks-sifret kode på SMS. Denne taster du inn i feltet som dukker opp i appen, trykk deretter bekreft. Dersom andre skal ha tilgang til appen kan vi legge inn flere telefonnummer på samme bruker. Kontakt oss så hjelper vi deg med dette.

Hvordan endrer jeg kontaktinformasjon på app og min side?

Slik endrer du kontaktinformasjon:

  • Logg inn på app eller min side
  • Klikk på ikonet med en person oppe i det høyre hjørnet
  • Klikk på "kontaktinformasjon"
  • Bla helt nederst på siden
  • Klikk på "endre informasjon"
  • Du kan nå endre informasjonen du ønsker
     
  • Du kan ikke endre navn, bursdag og mobilnummer, da dette er bundet til avtalen. For å endre dette må du kontakte oss.

Hvor finner jeg faktura i app og min side?

Slik finner du faktura i app og min side:

  • Logg på app og min side
  • Klikk på ikonet nede i det høyre hjørnet
  • Klikk på pilen til høyre for den måneden du ønsker å se faktura på
  • Klikk deretter på "vis faktura" eller vis "nettleiefaktura" (kan ta noen sekunder for den åpner)

Universelt utformet nettsidefra Digitalt Byrå