Det er samme fremgangsmåte for å logge på app og min side. Logg enkelt inn med telefonnummeret til den som er registrert på strømavtalen. Når telefonnummeret er tastet inn vil du få en seks-sifret kode på SMS. Denne taster du inn i feltet som dukker opp i appen, trykk deretter bekreft. Dersom andre skal ha tilgang til appen kan vi legge inn flere telefonnummer på samme bruker. Kontakt oss så hjelper vi deg med dette.
Slik endrer du kontaktinformasjon:
- Logg inn på app eller min side
- Klikk på ikonet med en person oppe i det høyre hjørnet
- Klikk på "kontaktinformasjon"
- Bla helt nederst på siden
- Klikk på "endre informasjon"
- Du kan nå endre informasjonen du ønsker
- Du kan ikke endre navn, bursdag og mobilnummer, da dette er bundet til avtalen. For å endre dette må du kontakte oss.
Slik finner du faktura i app og min side:
- Logg på app og min side
- Klikk på ikonet nede i det høyre hjørnet
- Klikk på pilen til høyre for den måneden du ønsker å se faktura på
- Klikk deretter på "vis faktura" eller vis "nettleiefaktura" (kan ta noen sekunder for den åpner)