Personvern og informasjonskapsler

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre din brukeropplevelse når du besøker våre nettsider. Det brukes også informasjonskapsler for analyse av trafikk på nettsiden. Denne informasjonen kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du kan selv endre innstillingene i din nettleser slik at informasjonskapsler ikke blir akseptert. Deaktivering av informasjonskapsler kan føre til at nettsiden ikke vil fungere optimalt.

Les om informasjonskapsler

Designsamarbeid mellom UNG2024, KRÆM og Bodø Energi

UNG2024 tar ledelsen med sin egen designete bøttehatt som skal selges på Parkenfestivalen i år. I samarbeid med Bodø Energi og Kræm har de fått delta aktivt i design-, markedsførings- og salgsprosessen. Overskuddet fra salget av bøttehatten går til Mental Helse Ungdom, valgt av ungdommen selv. Bli med på å støtt UNG2024s formål ved å skaffe deg din egen bøttehatt under årets Parken!

 

 

Bodø Energi, Kræm og UNG2024 Foto: Bodø2024

Gjennom samarbeid mellom UNG2024, Bodø Energi og Kræm har kompetansebygging blant unge fått hovedfokus. Prosjektet involverte utviklingen av en spesialdesignet bøttehatt, der ungdommene i UNG2024 fikk ta del i hele prosessen – fra idegenerering og design til markedsføring og salg. Dette åpnet opp for en unik mulighet til å utvikle kompetanse og erfaring innenfor ulike områder som er avgjørende for entreprenørskap.

Designprosessen Foto: Bodø2024

Anton Gagnum, styremedlem i UNG2024, uttrykker sin begeistring over den medvirkningen de fikk i prosessen. Han nevner spesielt muligheten til å kunne delta i beslutninger knyttet til farger, tekst og tegninger, og hvor godt de unge designerne var i stand til å samarbeide og enes om de beste løsningene. Opplevelsen var både interessant og spennende, og ga en verdifull læringsmulighet for deltakerne.

Grafisk materiale av Kræm

Bodø Energi samarbeider tett med UNG2024, og har dermed spilt en viktig rolle i dette partnerskapet ved å tilby sin kunnskap innen markedsføring og kommunikasjon. Erling Aalvik, leder for marked og kommunikasjon i Bodø Energi, understreker betydningen av å legge til rette for kompetanseutvikling blant unge i regionen. Han håper at dette initiativet vil inspirere flere unge til å satse på entreprenørskap og starte egne bedrifter.

Pernille og Erling drøfter med UNG2024

Kræm, som digitalt SoMe-byrå, er opptatt av å være en støttespiller for UNG2024 og har delt sin kunnskap og erfaring for å skape et støttende læringsmiljø for ungdommene. Pernille Nicoline Pettersen, daglig leder for Kræm, deler deres visjon om å skape en fremtid der kompetanse er en drivkraft for innovasjon, suksess og bærekraftig vekst. Gjennom samarbeidet ønsker de å inspirere ungdommene og bidra til at de kan bygge nettverk og utforske nye perspektiver.

Christine Amundsen og Pernille Pettersen i Kræm Foto: Bodø2024

I tillegg til å fokusere på kompetansebygging og medvirkning, har samarbeidet også en viktig veldedig dimensjon. Overskuddet fra salget av bøttehatten på Parkenfestivalen vil bli donert til ental helse Ungdom, som UNG2024 har bestemt. Dette viser deres engasjement for å gi tilbake til samfunnet og skape en positiv endring i lokalsamfunnet.

Vi ses på Bodø Energi-standen på Parken!

 

Universelt utformet nettsidefra Digitalt Byrå