Bodø Energi Kraftsalg

Faktura spørsmål


Kan jeg få betalingsutsettelse?

Betalingsutsettelse på fakura ordner du selv ved å logge inn på Min Side.

Du kan også ordne betalingsutsettelse i Bodø Energi app`en. Velg knapp "Faktura" og klikk på faktura som du ønsker å få betalingsutsettelse. Du får tre valg og du skal velge det øverste "Utsett betaling". Velg deretter en av alternativene og trykk "OK".

NB! Det vil ikke bli sendt ut ny faktura. Ta vare på den opprinnelige faktura.

Det vil bli beregnet forsinkelsesrenter etter gjeldende regelverk.

Hvordan bestiller jeg eFaktura og Avtalegiro?

Når du betaler strømregningen vil du få spørsmål i nettbanken om å opprette Avtalegiro eller eFaktura. Velger du ja, får du neste faktura som efaktura / avtalegiro.

Hvis du ikke får dette spørsmålet kan du søke opp Bodø Energi Kraftsalg blant tilbydere av eFaktura / Avtalegiro i nettbanken din. Du benytter eFaktura referansenummeret som står på fakturaen som du finner på vår faktura.

Du kan også opprette Avtalegiro og eFaktura hvis du logger inn på Min Side hos oss.

Dersom du kun velger Avtalegiro, vil du fortsatt få kopi av strømregningen din i posten og du vil få miljøgebyr for papirfaktura. Om du vil unngå å få fakturagebyr for papirfaktura er det en forutsetning at du velger eFaktura.

Kan jeg få fast forfallsdato hver måned?

Nei, desverre ikke forløpig.