Leasingavtale på elbilladere
Få ladere over på driftskostnad. Vi tar investeringskostnaden og du får en gunstig leasingavtale med månedlig betaling.
Enkel og effektiv lading
Elbil er lønnsomt for bedrifter, men for å sikre effektiv, lovlig og trygg lading er elbillader en nødvendighet. Vi tilbyr gunstig leasing av elbilladere og sender elektrikere på gratis befaring. Kontakt oss via skjemaet eller kontakt vår ekspert på elbillading for en hyggelig prat.
-
Ladetorget kan kjøpet ut for en månedsleie etter fem år. Månedsleie varierer da den inkluderer både ladeutstyr, elektrisk installasjon og gravearbeid.
- Ladetorg gir mulighet for elektrifisering av bilparken - positivt for bærekraft og driftskostnader.
- Laderne leveres med gratis administrasjonssystem - for enkel oversikt over forbruk og kostnader.
- Anlegget kan enkelt utvides med flere ladeplasser etter behov.
- Laderen er en smart elbillader som passer til alle elbiler.
Kontakt vår ekspert på elbillading
Roy Navjord
Telefon: (+47) 468 38 447
E-post: roy.navjord@bodoenergi.no
Gratis administrasjonsverktøy
Ladestasjonen leveres med et gratis administrasjonsverktøy til oversikt over forbruk og kostnader. Du bestemmer prisen for lading, og har muligheten til å sette separate priser for ansatte og besøkende - her er en mulighet for en liten inntjening.
Støtteordninger for bedrifter med elbil
Nullutslippsfondet støtter bedrifter som går til innkjøp av elvarebiler og elbilladere. Bedrifter får opptil kr 5.000,- i støtte til elbillader, les mer her.
I tillegg støtter Enova bedrifter som kjøper elektiske varebiler med opptil kr 50.000,-. Les mer her om hvilke bilmodeller som støttes.

Unik lader med fasedeling: opptil 60% mer effektivt
I hovedsak finnes det to typer ladere: smarte ladebokser og enkle ladebokser. Smarte ladere har tilleggsfunksjoner som gjør ladingen enklere og raskere, mens en enkel lader kun tilfører strøm til bilen. Zaptec Pro er en smartlader, som for eksempel gir deg kontinuerlig oversikt over forbruk. I tillegg har Zaptec et unikt system for fasedeling, som i praksis betyr at strømmen deles og prioriteres mellom bilene.
På denne måten vil kapasiteten av tilgjengelig strøm utnyttes mer effektivt. Eksempelvis vil en bil som er nesten fulladet få tilført mindre strøm enn biler som er nesten utladet, og dermed vil strømkapasiteten utnyttes og fordeles best mulig - opptil 60% mer effektivt enn tradisjonelle ladesystemer.