Personvern og informasjonskapsler

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre din brukeropplevelse når du besøker våre nettsider. Det brukes også informasjonskapsler for analyse av trafikk på nettsiden. Denne informasjonen kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du kan selv endre innstillingene i din nettleser slik at informasjonskapsler ikke blir akseptert. Deaktivering av informasjonskapsler kan føre til at nettsiden ikke vil fungere optimalt.

Les om informasjonskapsler
Til forside - Bodø Energi Kraftsalg

15 løfter til våre kunder

I Bodø Energi Kraftsalg tar vi kundene våre på alvor, og vi ønsker å gi våre kunder den beste kundeopplevelsen. Derfor har vi signert en internasjonal erklæring med 15 løfter til våre kunder.

Vi tar kundene våre på alvor

Vi er av og for kundene - om ikke kundene er fornøyde - så er ikke vi fornøyde. Derfor jobber vi hele tiden for å forbedre oss; vi videreutvikler app og nettside kontinuerlig, deltar aktivt i lokalsamfunnet, satser på grønn teknologi og har billige strømavtaler tilpasset forbrukernes behov. Vår verdier er Positiv - Ansvarlig - Respekt - Kvalitet, og en naturlig del av vårt verdivalg er at vi ønsker å være ærlige og redelige med våre kunder. Derfor har vi ingen lokketilbud, ingen liten skrift og ingen forskuddsfakturering.

15 løfter til våre kunder

I januar 2020 mottok vi tilbud fra den landsomfattende interesseorganisasjonen Energi Norge om å signere en europeisk erklæring som skal bidra til å finne de beste løsningene for kundene. Den europeiske bransjeorganisasjonen Eurelectric gjennomførte i 2019 arbeidsmøter over hele Europa med kunder, miljøorganisasjoner, forbrukerorganisasjoner, teknologiselskaper og flere. Målet med møtene var å finne de beste løsningene for kundene i en fornybar, inkluderende og smart energifremtid. Mars 2020 ble erklæringen publisert i Brussel, og vi er blant selskapene som har signert.

Erklæringen peker på tre hovedområder
  1. Bransjen skal gi kundene tilgang til nye tjenester og elektriske løsninger.
  2. Bransjen skal arbeide for en rimelig og rettferdig energiovergang og elektrifisering.
  3. Bransjen skal forbedre kundeopplevelsen gjennom enkle og transparente løsninger.

Totalt er det femten løfter som er samlet i et kommunikasjonsdokument. Sentralt i dokumentet kundefokus, og en oppfordring til bransjen om å alltid sette kunden i fokus. Dette er viktig for oss i Bodø Energi Kraftsalg og forenelig med våre verdier, derfor har vi sammen med nesten 100 andre strømselskaper signert erklæringen som en oppfordring til en kundeorientert bransje.

 

Les erklæringen i sin helhet med alle de 15 punktene her.

Bilde