Til forside - Bodø Energi Kraftsalg

Signert internasjonal erklæring for økt kundefokus og bærekraft

I Bodø Energi Kraftsalg tar vi kundene våre på alvor, og vi ønsker å gi våre kunder den beste kundeopplevelsen. Derfor har vi signert en internasjonal erklæring med 15 løfter til våre kunder.

I Bodø Energi Kraftsalg er vi opptatt av høyt kundefokusSignert ny internasjonal kunderklæring

I dag 04. mars lanseres en europeisk erklæring som skal bidra til økt kundefokus, underskrevet av blant andre Bodø Energi Kraftsalg.

- I januar mottok vi et tilbud fra Energi Norge, en landsomfattende interesseorganisasjon, om å signere erklæringen. Formålet med dokumentet er å bidra til økt kundefokus i energibransjen, noe som er veldig viktig for oss i Bodø Energi Kraftsalg, sier direktør Ole Angellsen. Derfor har vi signert erklæringen, som vi håper kan bidra til en positiv endring.

- I tillegg peker flere av punktene på at vi som Kraftselskap skal bistå våre kunder med å produsere egen fornybar energi og andre energismarte valg. Vi jobber med bærekraftig utvikling, satser på solenergi og har flere plusskunder, så dette passer veldig godt med hva vi er opptatt av, sier Angellsen.

Peker på tre hovedområder

Erklæringen, som har fått navnet "15 Pledges to Costumers - Together for a Sustainable, Inclusive and smart Energy Future" peker på tre hovedområder.

  1. Bransjen skal gi kundene tilgang til nye tjenester og elektriske løsninger.
  2. Bransjen skal arbeide for en rimelig og rettferdig energiovergang og elektrifisering.
  3. Bransjen skal forbedre kundeopplevelsen gjennom enkle og transparente løsninger

Totalt femten løfter er samlet i erklæringen. Sentral i dokumentet er kundeforkus, og en oppfordring til bransjen om å alltid sette kunden i fokus. Dette er viktig for oss i Bodø Energi Kraftsalg og forenelig med våre verdier. Derfor har vi sammen med nesten 100 andre selskaper innenfor energibransjen signert erklæringen som en oppfordring til en mer kundeorientert bransje.

Erklæringen er et resultat av arbeidsmøter gjennomført av den europeiske bransjeorganisasjonen Eurelectric i 2019. Eureletric holdt møter over hele Europa med kunder, miljøorganisasjoner, forbrukerorganisasjoner, teknologiselskaper og flere. Målet med møtene var å finne de beste løsningene for kundene i en fornybar, inkluderende og smart energifremtid.

I Bodø Energi Kraftsalg har vi fokus på høy kundeservice - vi setter kundene våre først

Vi bryr oss om kundene våre

Bodø Energi Kraftsalg er et kraftselskap basert i Bodø som er opptatt av fornøyde kunder, gode strømavtaler og energiløsninger og å gi tilbake til kundene og lokalsamfunnet. Vi jobber hele tiden for å forbedre oss og vår kundeservice. Derfor jobber vi hele tiden for å utvikler oss; vi videreutvikler app og nettside kontinuerlig, satser på grønn teknologi og har billige strømavtaler tilpasset forbrukernes behov.

Vår verdier er Positiv - Ansvarlig - Respekt - Kvalitet, og en naturlig del av vårt verdivalg er at vi ønsker å være ærlige og redelige med våre kunder. Derfor har vi ingen lokketilbud, ingen liten skrift og ingen forskuddsfakturering.

Her kan du lese erklæringen i sin helhet.

Her kan du lese mer om vårt lokale engasjement og alle vi støtter.

Bærekraft er viktig for oss i Bodø Energi Kraftsalg

Nettside og CMS: Digitalt Byrå